پرسش های متداول
دسته بندی ها
دسته بندی ها
- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ
- برگزاری دورههای تخصصی امنیت
- برگزاری مانورهای امنیتی
- زیرساخت کلید عمومی
- سامانه تشخیص و پاسخ به تهدید در سطح میزبان ParsEDR
- سامانه فایروال برنامههای کاربردی تحت وب پارس وف
- سامانه محافظت و پیشگیری از نشت دادههای سازمانی پارس رایت
- سامانه مدیریت جامع رویدادهای امنیتی پرهام
- سامانه مدیریت و نظارت بر دسترسیهای ممتاز و راهدور پارس پم
- سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات نسل بعدی پارس گیت
- سامانه هوش تجاری و تحلیل دادههای کسب و کار پارس BI
- مرکز عملیات امنیت (SOC)
- مشاوره، طراحی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
-
سرویس اسپانسر دیتا، بستری ایجاد میکند تا مشترکین همراه اول بتوانند بدون هیچ هزینهای بابت استفاده از سرویس داده (دیتا) شبکه همراه اول، به اپلیکیشنها، پورتالها و وبسایتهای منتخب دسترسی داشته و بهصورت رایگان از خدمات آنها بهرهمند شوند.
-
بدینمعناست که ترافیک دادهی تمام مشترکین همراه اول که شرایط استفاده از خدمات همراه اول را داشته باشند، در هنگام دسترسی به آدرس IPسرورها و وبسایتهای معینی که سازمان (مشتری) مشخص کرده است، محاسبه میشود و سازمان هزینه مربوط به این داده را با بستههای از پیش فعالشده میپردازد.
-
این سرویس مناسب سازمانهایی است که در بستر اینترنت به عموم مردم محتوا، خدمات یا کالا ارائه مینمایند و با بهرهمندی از این سرویس میتوانند دغدغه کاربران را بابت هزینه دادهی مصرفی در اپلیکیشن، پورتال یا وبسایت خود برطرف و مشتریان را به استفاده از خدمات خود ترغیب نمایند.
-
پس از پرداخت صورتحساب مربوط به بسته عمده داده درخواستی، سرویس حداقل در مدت زمان 30 روزکاری فعال میشود و نتیجه به نماینده سازمان اطلاعرسانی میشود.
-
پس از اتمام حجم بسته و یا اتمام زمان آن و یا در موارد خاص به درخواست مشتری سرویس قطع میشود.
-
نحوه پرداخت بهصورت پیشپرداخت میباشد.
-
خیر، سازمان میتواند یک IP یا بیشتر را از رنج متفاوت اعلام نماید.
-
پس از بررسی و امکانسنجی این درخواست قابل انجام میباشد.
-
گزارشگیری براساس درخواست مشتری و تماس با پشتیبانی همراه اول انجام میشود.
-
در حال حاضر خیر؛ ولی در آینده با توسعه سرویس این توانایی به آن اضافه میگردد.
-
خیر، هر سیم کارت دائمی فعال یا اعتباری با بیش از 20 ریال شارژ که سرویس دیتای آن فعال باشد، میتواند به صورت رایگان به IPهای اعلامی سازمان متصل گردد و سرویس دریافت کند.
-
سرویس عمدهفروشی دیتا با دسترسی محدود، بستری ایجاد میکند تا سیم کارتهای سازمانی بتوانند به سرورهای داخلی سازمان دسترسی داشته و بدون هیچ هزینهای برای سیم کارت از سرویس دیتا شبکه همراه اول استفاده نمایند. لیست سیم کارتها از سوی مشتری سازمانی به همراه اول معرفی شده و فقط مجاز به دسترسی به آدرس IP و وب سایتهای معینی که سازمان مشخص کرده است، خواهند بود.
-
بدین معناست که سیم کارتها از سوی مشتری سازمانی به همراه اول معرفی شده و فقط مجاز به دسترسی به آدرس IP سرورها و وب سایتهای معینی که سازمان مشخص کرده است، خواهند بود. با اعمال این محدودیت هر گونه استفاده خارج از هدف تعیینشده برای سیم کارتهای سازمانی مسدود میشود.
-
این سرویس مناسب سیم کارتهای سازمانی است که کاربری معینی دارند. سیم کارت هایی که به آدرسهای معینی متصل شده و فقط از سرویس دیتا استفاده میکنند.
-
پس از پرداخت صورتحساب مربوط به بسته عمده دیتا درخواستی، سرویس حداقل در مدت زمان 10 روزکاری فعال میشود و نتیجه به نماینده سازمان اطلاعرسانی میشود.
-
پس از اتمام حجم بسته و یا اتمام زمان آن و یا در موارد خاص به درخواست مشتری سرویس قطع میشود.
-
نحوه پرداخت بهصورت پیشپرداخت میباشد.
-
خیر، سازمان میتواند یک IP یا بیشتر را از رنج متفاوت اعلام نماید.
-
پس از بررسی و امکان سنجی این درخواست قابل انجام میباشد.
-
گزارشگیری براساس درخواست مشتری و تماس با پشتیبانی همراه اول انجام میشود.
-
بله، برای این منظور، میبایست نسبت به خرید بسته جدید و پرداخت صورتحساب آن قبل از اتمام بسته جاری اقدام نماید. به دلیل سیستمی نبودن فرآیند فعالسازی و تمدید سرویس، تمایل به مشتری برای تمدید یک بار در میانه حجم بسته چک میشود و در صورت تمایل فرآیندی مشابه خرید جدید برای وی اجرا خواهد شد.
-
خیر. هر نوع سیم کارتی (دائمی، اعتباری) قابلیت فعالسازی در این سرویس را دارد.
-
همراه بنهای سازمانی بر خلاف بستههای سازمانی دارای مهلت فعالسازی محدود (دو سال پس از زمان صدور) هستند؛ همچنین در همراه بنهای سازمانی کاربر نهایی مشخص نیست و سازمان میتواند همراه بنها را به اشخاص مورد نظر خود واگذار کند.
-
بله. همراه بنهای سازمانی بر روی هر نوع سیم کارت قابل استفاده هستند.
-
در حال حاضر محدودیتی بر روی تعداد خرید همراه بن سازمانی اعمال نگردیده و سازمانها میتوانند به میزان دلخواه از بستههای متنوع همراه بن سازمانی خریداری نمایند.
-
مهلت استفاده از این همراه بنها پس از فعالسازی بسته به نوع بسته همراه بن، 1 ، 7 ، 30 ، 90 و 180 روز است.
-
هر همراه بن دارای یک پین کد انحصاری است که مصرفکننده نهایی با وارد کردن کد *9995*71*PIN#
بستهای مشخصی برای او فعال میگردد و مجاز به دریافت حجم مشخصی از دیتا، پیامک و مکالمه میشود. همچنین مهلت فعالسازی همراه بنها از زمان خرید دو سال میباشد.
-
خیر، افراد غیر سازمانی نمیتوانند اقدام به خرید این همراه بنها نمایند اما در صورت خرید همراه بنها توسط سازمان مربوطه، مشترکین میتوانند با در دست داشتن پین کد مربوطه از سرویس همراه بنها استفاده نمایند.
-
خیر، پس از فعالسازی همراه بن تا اتمام حجم دیتا، پیامک و مکالمه و یا پایان مهلت زمانی همراه بن، امکان غیرفعالسازی آن وجود ندارد.
-
در موارد زیر همراه بن سازمانی برای مشترک فعال نمیشود:
- سیم کارت نرمال نباشد.
قوانین فعالسازی همراه بنها رعایت نشده باشند. این قوانین عبارتند از:
- امکان فعالسازی همزمان بستههای همراه بن حاوی تنها دیتا همزمان با سایر بستهها وجود ندارد و در صورت ورود کد، بسته برای مشترک بهصورت رزرو درمیآید و پس از اتمام مهلت زمانی و یا حجم بسته فعلی مشترک، همراه بن برای وی فعال خواهد شد.
- امکان فعالسازی همزمان دو همراه بن با هم وجود ندارد.
-
در صورت ورود کد بستههای همراه بن حاوی تنها دیتا، اگر مشترک دارای بسته های B2C باشد امکان فعالسازی بسته برای مشترک وجود ندارد و بسته برای وی بهصورت رزرو در میآید و پس از اتمام مهلت زمان یا حجم بسته B2C مشترک، همراه بن برای وی فعال خواهد شد.
-
استعلام همراه بنها ازطریق کد زیر صورت میگیرد. *9995*7*0#
-
خیر، پس از وارد کردن کد همراه بن اگر به هر دلیلی همراه بن برای مشترک فعال نشود، پین آن نمیسوزد و قابلیت استفاده مجدد دارد.
-
- اگر بسته همراه بن تنها حاوی دیتا باشد: خیر، امکان فعالسازی همزمان بستههای همراه بن حاوی تنها دیتا با بستههای دیگر وجود ندارد و در صورت ورود کد، بسته برای مشترک بهصورت رزرو در میآید و پس از اتمام مهلت زمانی یا حجم بسته مشترک، همراه بن برای وی فعال خواهد شد.
- اگر بسته همراه بن حاوی دیتا، مکالمه و پیامک باشد: بله، امکان فعالسازی بستههای همراه بن حاوی مکالمه و پیامک و دیتا همزمان با بستههای فعلی وجود دارد.
-
همراه بنهای سازمانی دارای مهلت فعالسازی محدود (دو سال پس از زمان صدور) هستند. این بهاینمعناست که پس از گذشت دو سال پس از زمان خرید و تولید همراه بنها توسط سازمان، اعتبار همراه بنها تمام شده و مشترک قادر به فعالسازی و استفاده از بستهها نخواهند بود.
-
همراه بنهای سازمانی دارای مهلت فعالسازی محدود (دو سال پس از زمان خرید) هستند و به این معناست که پس از گذشت دو سال از تاریخ خرید توسط سازمان، اعتبار همراه بنها تمام شده و مشترک قادر به فعالسازی و استفاده از بستهها نخواهد بود. اما در صورتی که کمتر از دو سال از زمان خرید همراه بنها گذشته باشد، بستهها برای مشترک قابل فعالسازی هستند و در صورت فعالسازی بستهها برای مشترک، بسته به نوع بسته همراه بن فعال شده، مشترک مهلت زمانی مشخصی (1 ، 3 ، 7 ، 30 ، 90 و 180 روز) برای استفاده از حجم دیتا، مکالمه، پیامک بسته را خواهد داشت و پس از گذشت این زمان بسته غیرفعال شده و پس از آن هزینههای مشترک طبق تعرفه عادی محاسبه خواهند شد.