پرسش های متداول
دسته بندی ها
دسته بندی ها
- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ
- برگزاری دورههای تخصصی امنیت
- برگزاری مانورهای امنیتی
- زیرساخت کلید عمومی
- سامانه تشخیص و پاسخ به تهدید در سطح میزبان ParsEDR
- سامانه فایروال برنامههای کاربردی تحت وب پارس وف
- سامانه محافظت و پیشگیری از نشت دادههای سازمانی پارس رایت
- سامانه مدیریت جامع رویدادهای امنیتی پرهام
- سامانه مدیریت و نظارت بر دسترسیهای ممتاز و راهدور پارس پم
- سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات نسل بعدی پارس گیت
- سامانه هوش تجاری و تحلیل دادههای کسب و کار پارس BI
- مرکز عملیات امنیت (SOC)
- مشاوره، طراحی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
-
خیر، پیش از فعالسازی محصول، لیست سیم کارتهای سازمان به همراه نوع محصول انتخابی برای هر سیم کارت از سازمان دریافت شده و محصول بهصورت گروهی فعال میشود. غیرفعالسازی نیز توسط هر کاربر ممکن نبوده و بنا به درخواست سازمان صورت میگیرد. بهاینترتیب که در صورت اعلام درخواست غیرفعالسازی محصول برای تعدادی از شمارهها از سوی سازمان، غیرفعالسازی محصول برای شمارههای مذکور انجام شده و در قالب پیامک به هر کاربر اطلاعرسانی میشود.
-
مدت زمان اتمام قرارداد برای تمامی سیم کارتها یکسان و مطابق تاریخ قید شده در قرارداد، برای همه کاربران ثابت و تا پایان مدت قرارداد خواهد بود.
-
این سرویس بر روی تمامی خطوط اعتباری و دائمی، با مالکیت سازمانی و شخصی ارائه میشود و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. البته باید در نظر داشت که تمامی خطوط میبایست حالت نرمال داشته باشند و قطع یکطرفه یا دوطرفه نباشد.
-
خیر، دراینصورت هزینه مکالمات و پیامکها با تعرفه عادی محاسبه میشود.
-
خیر، درصد تخفیف براساس تعداد سیم کارتهای اعلامشده در ابتدای قرارداد تعیین میشود و تا پایان قرارداد ثابت خواهد بود.
-
بله، برای این منظور لیست شمارههایی که سازمان قصد حذف یا اضافه آنها را دارد طی درخواست رسمی به همراه اول اعلام میشود. تغییرات اعلامی هر سازمان در ابتدای دوره جدید اعمال شود.
-
هزینه راهاندازی بستهها پیش از فعالسازی توسط سازمان بهصورت گروهی از طریق صورتحساب راهاندازی برای تمامی شمارهها پرداخت میشود. پس از پرداخت وجه توسط سازمان، بستهها فعال خواهند شد. در ماههای قراردادی بعدی نیز در ابتدای هر ماه شمسی هزینه استفاده از سرویس در صورتحساب سازمانی ماهیانه لحاظ و به سازمان اعلام میشود.
-
مبلغ ماهیانه قابل پرداخت در ابتدای هر ماه شمسی با اعمال تغییرات ناشی از افزودن و حذف شماره محاسبه و در صورتحساب سازمانی ماهیانه لحاظ میشود. سازمان موظف است در مهلت پرداخت مشخص شده صورتحساب ماهیانه را پرداخت کند.
برای مثال، چنانچه درخواست افزودن چند شماره و حذف چند شماره دیگر توسط سازمان اعلام شود، از ابتدای ماه شمسی بعد که صورتحساب ماهیانه بعدی صادر میشود، تغییرات هزینهای ناشی از افزودن و حذف در صورتحساب لحاظ میشوند.
-
امکان پرداخت از طریق مراجعه حضوری به بانک، پرداخت با دستگاههای عابر بانک و همچنین پرداخت اینترنتی فراهم است. همچنین مشتریان میتوانند کلیه صورتحسابهای خود را از سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی دریافت و از طریق همان سامانه نسبت به پرداخت اقدام کنند.
-
بله، مهلت پرداخت صورتحساب راهاندازی 45 روز تعیین شده است و لازم است در مهلت مقرر پرداخت شود.
-
میزان بدهی سازمان از اعتبار تخصیص داده شده توسط همراهاول کسر میشود. این روند تا اتمام اعتبار تخصیص داده شده توسط همراهاول به سازمان ادامه پیدا کرده و پس از آن سرویس قطع خواهد شد.
-
فعالسازی مجدد سرویس بلافاصله پس از رؤیت وصولی صورتحساب ماهیانه در سیستم انجام شده و سرویس تا پایان ماه قراردادی مهلت استفاده خواهد داشت. (بهاندازه روزهایی که تأخیر در پرداخت وجود داشته، سرویس معلق بوده و مهلت اتمام سرویس تمدید نمیشود.)
-
بله، میتوان شماره تلفن ثابت را به گروه اضافه کرد اما باید در نظر داشت که تخفیفات این سرویس صرفا در تماسهای خطوط موبایل داخل گروه به تلفن ثابت اعمال میشود ولی تماسهای تلفن ثابت به موبایل شامل تخفیفات این سرویس نیست.
-
در صورت درخواست سرویس لازم است سازمانها درخواست خود را در قالب نامه بر روی سربرگ سازمان از طریق درگاه های ذیل ارسال نمایند:
- ایمیل به آدرس eb@mci.ir ارسال گردد.
- با شماره 9995 تماس حاصل نمایند.
- نماینده شرکت با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از فروشگاههای محصولات سازمانی در تهران و یا شهرستانها مراجعه نمایند.
- مراجعه به سایت مشترکین سازمانی همراه اول و ازطریق سربرگ سفارش آنلاین سازمانی اقدام گردد.