پرسش های متداول
دسته بندی ها
دسته بندی ها
- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ
- برگزاری دورههای تخصصی امنیت
- برگزاری مانورهای امنیتی
- زیرساخت کلید عمومی
- سامانه تشخیص و پاسخ به تهدید در سطح میزبان ParsEDR
- سامانه فایروال برنامههای کاربردی تحت وب پارس وف
- سامانه محافظت و پیشگیری از نشت دادههای سازمانی پارس رایت
- سامانه مدیریت جامع رویدادهای امنیتی پرهام
- سامانه مدیریت و نظارت بر دسترسیهای ممتاز و راهدور پارس پم
- سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات نسل بعدی پارس گیت
- سامانه هوش تجاری و تحلیل دادههای کسب و کار پارس BI
- مرکز عملیات امنیت (SOC)
- مشاوره، طراحی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
-
برخلاف سرویسهای پهنای باند اشتراکی (Share) مانند ADSL که پهنای باند در مسیر، بین چند کاربر تقسیم میشود این سرویس کل فضای انتقال داده را به یک کاربر ارائه و امکان دسترسی به سرعت بالا و ثابت را فراهم میکند. علاوه بر این دارای حجم آپلود و دانلود نامحدود است.
-
خیر، نیاز به خط تلفن ندارد
-
بله، کاربران خانگی نیز میتوانند از این سرویس استفاده کنند.
-
خیر، با توجه به اینکه سرویس اختصاصی میباشد و در یک نقطه تحویل میگردد، میبایست ساختمانهای دیگر بهصورت مجزا به یکی از سرورها متصل شوند.
-
- تماس با شرکت یا ثبت سفارش در صفحه پهنای باند اختصاصی بهمنظور دریافت مشاوره
- تماس کارشناسان ما با شما جهت دریافت و ارائه اطلاعات مورد نیاز
- امکانسنجی رایگان محل مورد نظر شما برای بررسی امکان
- ارائه سرویس عقد قرارداد
- تجهیز نمودن ساختمان شما به تجهیزات مورد نیاز
-
بستگی به نیاز مشترک دارد. محدودیتی برای ارائه پهنای باند وجود ندارد.
-
در صورتی که رادیو مجاز باشد و مسافت موجود تا سایت شرکت و پهنای باند درخواستی را پوشش دهد این امکان وجود دارد.
-
طبق دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات IP ارائه خواهد شد.
-
قبل از ارائه هر سرویس، بهصورت رایگان امکان انتقال امواج از پاپسایتها به محل شما با کیفیت بالا بررسی میگردد و پس از تایید پارامترها، مراحل نصب انجام میشود.
-
برای آگاهی از هزینههای پهنای باند اختصاصی، تماس بگیرید. شماره تماسهای پاسخگو در بخش تماس با ما سایت آورده شده است.
-
تجهیزات رادیویی بهصورت امانی و رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
-
خیر، خدمات امکان سنجی، بهطور رایگان انجام میشود.
-
تکمیل فرم حقیقی و حقوقی و تایید پیش فاکتور
-
قراردادها بهصورت یکساله است و دوره پرداخت متفاوت میباشد.
-
بله، پنل مدیریت دادهها ارائه میشود.
-
باید امکانسنجی مجدد از محل استقرار جدید انجام شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، انتقال تجهیزات انجام میشود.
-
پشتیبانی بهصورت ۲۴ ساعت شبانه روز در تمامی ایامی هفته است.