پرسش های متداول
دسته بندی ها
مدیریت ارتباط با مشتریان
دسته بندی ها
  • این سامانه راهکاری نرم‌افزاری است که با هدف کمک به کسب‌وکارها در راستای مدیریت و نگهداشت ارتباطات با مشتریان بالفعل و بالقوه، قابل سفارشی‌سازی است. این سامانه، وظیفه نگهداشت تمامی داده‌های مرتبط با مشتریان، اعم از اطلاعات شخصی، تعاملات با کسب‌وکار از جمله سوابق تراکنش‌ها و درخواست‌ها و نیز علاقه‌مندی‌ها و ترجیحات ایشان را بر عهده داشته و به‌عنوان مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی برای بهبود تعاملات کسب‌وکار با مشتریان به شمار می‌رود.

  • جذب مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان فعلی از دغدغه‌های اصلی هر کسب‌وکار است. این اهداف از طریق مدیریت تعاملات و ارتباطات کسب‌وکار با مشتریان محقق خواهد شد و سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان امروزه به یک الزام تبدیل شده است. تمامی اقدامات بازاریابی و تحلیل رفتار مشتریان با اتکا به اطلاعات مشتری، داده‌های فروش، تاریخچه ارتباطات و تعاملات، و همچنین تمایلات و ترجیحات مشتریان قابل انجام است. بدین‌ترتیب، نه تنها افزایش فروش و ارائه خدمات سفارشی، بلکه، بهبود رضایت و وفاداری مشتریان نیز وابسته به سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان خواهد بود.

  • سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، چرخه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد. همچنین امکان پیکربندی فرآیندهای سیستم متناسب با نیازمندی کسب‌وکار وجود دارد. برخی از اصلی‌ترین قابلیت‌ها شامل مدیریت مشتریان، اتوماسیون فروش، مدیریت و اجرای کمپین‌ها، قیف بازاریابی، پیگیری سرنخ‌های فروش، طراحی و مدیریت باشگاه‎ وفاداری، ابزارهای پشتیبانی از مشتری، خدمت در محل، مراکز تماس و همچنین ابزارهای قوی تحلیل اطلاعات و گزارشات است.

  • بله، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان قابلیت پیکربندی بالا و بدون نیاز به کدنویسی و متناسب با نیازمندی‌های کسب‌وکار و صنعت را دارد و می‌توان آن را براساس جریان‌های کاری، فیلدهای اطلاعاتی و نیازهای گزارش‌دهی، در راستای دستیابی به بالاترین بهره‌وری شخصی‌سازی کرد.

  • برای انتخاب بهترین گزینه، می‌بایست عوامل متعددی همانند صنعت، اهداف کسب‌وکار، ابعاد کسب‌وکار و سازمان، قابلیت‌های اصلی، امکانات یکپارچه‌سازی و دیگر مشخصات فنی و همچنین مشخصات کسب‌وکاری همانند تجارب قبلی را مد‌نظر قرار دهید. تیم فروش و تحلیلگران ما، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای دقیق به شما برای انتخاب بهترین سامانه ارتباط با مشتریان، هستند.

  • پوشش کامل فرآیندهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان، قابلیت پیکربندی بالا و فرایندهای از پیش تعریف شده در سیستم که زمان راه‌اندازی سامانه را کوتاه می‌سازند از ویژگی‌های متمایز این سامانه می‌باشد. همچنین این سامانه، نسل تحلیلی راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان است که تمامی فرآیندهای آن براساس تحلیل داده مشتریان و اقدامات بازاریابی طراحی شده‌است. قابلیت سفارشی‌سازی محصول و پیشنهادات به مشتری، هوشمندسازی کمپین و اقدامات بازاریابی متناسب با رفتار هر مشتری و همچنین امکان پیش‌بینی رفتار و میزان فروش در آینده از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

  • این راهکار مجهز به ابزار یکپارچه‌ساز است که با پشتیبانی از معماری میکروسرویس امکان اتصال هر سامانه کسب‌وکاری و کانال‌های تعامل با مشتری را از طریق API فراهم می‌سازد. این سامانه بیش از 300 وب سرویس ورودی و خروجی از پیش ساخته شده برای ماژول‌های مختلف سیستمی دارد.

  • خدمات پشتیبانی از طریق تیمی مجرب در سطوح مختلف پشتیبانی ارائه خواهد شد. پشتیبانی در موضوعات رخدادهای سیستمی، خدمات زیرساخت و همچنین تحلیل کسب‌وکار و راهبردی قابل ارائه است.

  • بله، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، از اصول امنیتی پیشرفته پیروی کرده و شامل تدابیر امنیتی پیشرفته و به‌روز مانند رمزگذاری داده، مدیریت و کنترل دسترسی‌ها، احراز هویت و پشتیبان‌گیری منظم است تا محرمانگی و صحت داده‌های مشتریان و کسب‌وکار، به خوبی حفظ شود.

  • این سامانه قابل استفاده برای صنایع و کسب‌وکارهای مختلف بوده و برای کسب‌وکارهای متوسط تا بزرگ مقیاس عملکرد و بهره‌وری بالایی خواهد داشت. همچنین، با توجه به امکان پیکربندی بالا، فرآیندهای کسب‌وکاری در این سامانه متناسب با نیاز کسب‌وکار شما تغییر خواهد یافت.

  • مقیاس‌پذیری و توسعه‌پذیری از قابلیت‌های برجسته و وجوه تمایز اصلی این راهکار، با دیگر راهکارهای موجود در بازار است. امکان فعالسازی ماژول‌های مختلف این سامانه بدون توقف فعالیت‌های سامانه عملیاتی شده امکان‌پذیر است. هرگونه افزایش در تعداد مشتریان و فرآیندهای کسب‌وکاری نیز بدون تاثیر بر عملکرد و سرعت پردازش سیستم با اتکا به معماری مقیاس‎‌پذیر این سامانه پشتیبانی می‌گردد.

  • این سامانه به‌صورت منظم و سالانه بروزسانی شده و ضمن رفع ایرادات سیستمی، قابلیت‌های جدید به‌صورت پیش فرض به سیستم اضافه می‌شود. تیم پشتیبانی ضمن اخذ تایید مشتری تمامی فرآیندهای ارتقا و بروزرسانی را عهده دار خواهد بود.