پرسش های متداول
دسته بندی ها
دسته بندی ها
- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ
- برگزاری دورههای تخصصی امنیت
- برگزاری مانورهای امنیتی
- زیرساخت کلید عمومی
- سامانه تشخیص و پاسخ به تهدید در سطح میزبان ParsEDR
- سامانه فایروال برنامههای کاربردی تحت وب پارس وف
- سامانه محافظت و پیشگیری از نشت دادههای سازمانی پارس رایت
- سامانه مدیریت جامع رویدادهای امنیتی پرهام
- سامانه مدیریت و نظارت بر دسترسیهای ممتاز و راهدور پارس پم
- سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات نسل بعدی پارس گیت
- سامانه هوش تجاری و تحلیل دادههای کسب و کار پارس BI
- مرکز عملیات امنیت (SOC)
- مشاوره، طراحی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
-
بله برای مدت 48 ساعت جهت تست امکان ارائه دموی ایمیل وجود دارد.
-
خیر جهت بک آپ از محتوی ایمیل می بایست از طریق نرم افزار های همچون Outlook و ... بک آپ تهیه شود.
-
بله در صورت درخواست برای دامنه ی اعلام شده Alias تعریف می شود.
-
معمولا برای مشتریان ایمیل سازمانی از گواهینامه SSL جهت راه اندازی استفاده می گردد. در صورتیکه مشترکی درخواست استفاده از SSL خود را داشته باشد با ارائه آن به سازمان امکان پذیر می باشد.
-
پس از راه اندازی سرویس اطلاعات دسترسی به پنل Admin نرم افزار ایمیل سازمانی برای شما ارسال می شود و اطلاعات در ارتباط با چگونگی راه اندازی ایمیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
-
عمده دلایل عدم ارسال ایمیل شامل موارد زیر است:
- پر شدن فضای کاربر یا فضای کلی سرویس خریداری شده
- در لیست سیاه بودن دامنه یا IP فرستنده
- عدم اتصال صحیح Outlook به سرور به دلیل نادرست بودن نام کاربری یا پورت