پرسش های متداول
دسته بندی ها
دسته بندی ها
- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ
- برگزاری دورههای تخصصی امنیت
- برگزاری مانورهای امنیتی
- زیرساخت کلید عمومی
- سامانه تشخیص و پاسخ به تهدید در سطح میزبان ParsEDR
- سامانه فایروال برنامههای کاربردی تحت وب پارس وف
- سامانه محافظت و پیشگیری از نشت دادههای سازمانی پارس رایت
- سامانه مدیریت جامع رویدادهای امنیتی پرهام
- سامانه مدیریت و نظارت بر دسترسیهای ممتاز و راهدور پارس پم
- سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات نسل بعدی پارس گیت
- سامانه هوش تجاری و تحلیل دادههای کسب و کار پارس BI
- مرکز عملیات امنیت (SOC)
- مشاوره، طراحی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
-
خیر، اما امکان بازگشت وجه تا قبل از 10 روز را برای که به هر دلیل امکان استفاده از سرور ابری خریداری شده را ندارند، میسر میباشد.
-
بله، افزایش رم و پردازنده هر پکیج تا منابع پکیج بعد از خود (و نه بیش از آن) امکانپذیر است. همچنین امکان افزایش سیستم عامل تا 510 گیگ و افزایش فضای دیسک های مازاد مجموعا تا 2 ترابایت امکانپذیر میباشد.
-
پس از ثبت سفارش و پرداخت فاکتور بصورت آنلاین، سرور بصورت آنی فعال شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد.
-
خیر فقط در صورت داشتن سرویس پشتیبان گیری، امکان دریافت فایل VMDK وجود دارد.
-
خیر دیسک سیستم عامل فقط به صورت HDD میباشد و درخواست دیسک از نوع SSD فقط برای دیسک های مازاد امکانپذیر میباشد.
-
بله در صورتیکه چندین سرور ابری وجود داشته باشد ارتباط داخلی امکان پذیر می باشد.
-
فقط استفاده از سیستم عامل های درج شده در لیست پیشنهادی در زمان خرید سرور ابری امکانپذیر است.
-
خیر – جهت قرار دادن سرورها پشت فایروال می توانید از طریق خرید سرور ابری با سیستم عامل Pfsense اقدام نمایید.