پرسش های متداول
دسته بندی ها
دسته بندی ها
- ارزیابی امنیتی و آزمون نفوذ
- برگزاری دورههای تخصصی امنیت
- برگزاری مانورهای امنیتی
- زیرساخت کلید عمومی
- سامانه تشخیص و پاسخ به تهدید در سطح میزبان ParsEDR
- سامانه فایروال برنامههای کاربردی تحت وب پارس وف
- سامانه محافظت و پیشگیری از نشت دادههای سازمانی پارس رایت
- سامانه مدیریت جامع رویدادهای امنیتی پرهام
- سامانه مدیریت و نظارت بر دسترسیهای ممتاز و راهدور پارس پم
- سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات نسل بعدی پارس گیت
- سامانه هوش تجاری و تحلیل دادههای کسب و کار پارس BI
- مرکز عملیات امنیت (SOC)
- مشاوره، طراحی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
-
خیر، کاربر نهایی هیچ هزینهای پرداخت نمیکند.
-
پس از تخصیص شماره مجازی ازطریق پلتفرم کسبوکار، امکان برقراری تماس تلفنی مستقیم و بدون نیاز به اینترنت وجود دارد.
-
عدم وجود اعتبار در اکانت سازمان، در این صورت بایستی سازمان جهت افزایش اعتبار خود به مبلغ مورد نیاز اقدام نماید. بدینترتیب قبض راه اندازی تحت عنوان تخصیص اعتبار ریالی و یا افزایش سقف اعتبار اکانت برای وی صادر و پس از پرداخت، اکانت اعتباردهی خواهد شد.
-
خیر، به دلیل ماهیت این سرویس مبنی بر ارائه شمارههای مجازی، استفاده از شمارههای سرویس تماس امن (AXB) تنها از طریق اپلیکیشن یا سرویسهای کسبوکار امکانپذیر بوده و از فیزیک سیم کارت استفاده نمیشود.
-
بله، در صورت درخواست سازمان، مدل سرویس قابل تغییر است. مدنظر باشد که در نهایت یکی از دو حالت شارژینگ قابل فعالسازی است.
-
برای خدمات تحویل به مشتری، تاکسیهای آنلاین، شرکتهای ارائهکننده اینترنت، اپلیکیشنهای (سایتهای) خرید و فروش، سامانههای مشاوره تلفنی و ...