سامانه های فروش و خدمات سازمانی
سامانه های فروش و خدمات سازمانی
فروشگاه آنلاین سازمانی
فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول امکان خرید محصولات و خدمات سازمانی را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است. با استفاده از این فروشگاه که از طریق وبسایت سازمانی همراه اول در دسترس کلیه شرکتها و سازمانها است، پس از ایجاد حساب کاربری معتبر، امکان ثبت سفارش و خرید محصولات و خدمات سازمانی توسط نماینده سازمان به دفعات وجود دارد و محصولات خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در این فروشگاه امکان ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت اخذ خدمت مورد نظر، مشاهده و انتخاب محصولات و خدمات، خرید و پیگیری سفارش خریداری شده برای مشتری فراهم شده است.
سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی
سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی امکان کنترل و مدیریت همه جانبه حساب و کلیه سرویسهای سازمان را در هر زمان و مکان، بر بستر اینترنت فراهم کرده است. همراه اول کسبوکار با هدف تسهیل روشهای ارتباطی سازمانها و ارائه ابزاری بهمنظور مدیریت خدمات سازمانی مستقیماً توسط مشتریان سازمانی، این امکان را در اختیار نمایندگان سازمانها قرار میدهد که بی نیاز از مراجعه حضوری یا ارسال درخواست به همراه اول، از امکان مدیریت حساب و سرویسها، مدیریت سیمکارتها و شمارهها، دریافت و پرداخت صورتحسابهای سازمان، دریافت گزارشات جامع مورد نیاز و مجموعهای دیگر از قابلیتها از طریق این سامانه بهرهمند شوند.
پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان سازمانی
همراه اول از طریق ایجاد نمایندگیهای همراه اول در راستای بهبود ارائه خدمت و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان گام برداشته است. بدین ترتیب از طریق ارتباط مستقیم با مشتریان سازمانی، ارتقاء تجربه مشتری و ارائه خدمات پشتیبانی، دسترسی به خدمات خود را برای مشتریان آسان و در کمترین زمان ممکن مهیا میسازد. در نمایندگیهای همراه اول کلیه خدمات مربوط به امور مشتریان سازمانی شامل فعالسازی سیمکارتهای سازمانی، تغییرنام حقوقی، و ترابرد سیمکارتهای حقوقی و سایر خدمات حضوری ارائه میشود.