ثبت شکایات
ثبت شکایات
تماس با مرکز تماس همراه اول از طریق خط همراه اول 9995 - از طریق تلفن ثابت 09129995 ارسال ایمیل به: 9995@mci.ir
پس از ثبت شکایت در سامانه، شماره تیکت از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشترک (نماینده سازمان) ارسال میگردد.
در این مرحله پس از بررسی سوابق و مدارک مرتبط با شکایت مشترک (نماینده سازمان)، در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ توضیحات با مشترک (نماینده سازمان) تماس گرفته میشود.
پس از بررسی شکایت مشترک (نماینده سازمان)، اقدامات لازم در خصوص حل و فصل و پاسخگویی به شکایات توسط کارشناسان اداره رسیدگی به شکایات و یا از طریق واحدهای مرتبط صورت میگیرد.
نتیجه بررسی شکایات توسط کارشناسان، از طریق پیامک به اطلاع مشترک (نماینده سازمان) خواهد رسید.
کارشناسان اداره رسیدگی به شکایات، نظر مشترک (نماینده سازمان) نسبت به پاسخ ارسال شده را از طریق تماس تلفنی و یا سامانه پیامکی دریافت می نمایند. لازم به ذکر است مشترک (نماینده سازمان) در هر مرحله از فرآیند رسیدگی به شکایت میتواند با تماس با شماره 9995 نسبت به پیگیری شکایات خود اقدام نماید.