سامانه ردیابی و رهگیری رخدادها (ایونتا)
سامانه ردیابی و رهگیری رخدادها (ایونتا)
ایونتا با هدف ردیابی و رهگیری رخداد و به عبارتی فعالیتهای مشتری، بر اساس نقاط تماس از پیش تعریفشده بر روی سیستمهای مختلف طراحی شده است. ویژگی اصلی این سامانه، جمعآوری رخدادها از منابع مختلف و اطلاعرسانی آن به سیستمها یا مصرفکنندگان مختلف این رخدادها است.
بازاریابی رخدادمحور به شناسایی فرایندهایی که درک دقیقی از الگوهای رفتاری مشتریان ایجاد میکند، منجر میشود. در ادامه، از طریق اصلاح تجربیات گذشته مشتریان، به سازمانها کمک میکند تا به شکل بهتری نیازهای مشتریان را برطرف کنند. بر این اساس بازاریابها میتوانند اقدامات هدفمندتر و موثرتری را برای بیشفروشی و فروش مکمل محصولات و خدمات و همچنین نگهداشت مشتریان انجام دهند.
در سامانه ایونتا، با استفاده از ارتباطات ایجادشده بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان رخدادها و در نتیجه انتقال آنلاین اطلاعات ارزشمند تجربه کاربری مشتری و تحلیل و پردازش انواع رخدادها که بیانگر نمونهای از رفتارهای مشتری است، منجر به بهبود تجربه مشتری میشود.
- دریافت اطلاعات از تمامی نقاط تماس مشتریان
- دستهبندی دادههای جمعآوریشده بر اساس مشتریان مختلف
- ادغام منابع دادهای گوناگون
- پشتیبانی از فرمتهای مختلف دادهها
- ردیابی فعالیتها و واکنشهای مشتریان از طریق توسعۀ قواعد پویا مثل: توالی، اولویتبندی، توزیع، نظارت، ورود، تلاش مجدد، قطع کردن مدار و بالانس کردن بار
- بهاشتراکگذاری دادهها با سامانههای درخواستکننده خارجی
- معماری مبتنی بر میکرو سرویس